Vacature:

In maart 2023 opent onze opdrachtgever de deuren van haar nieuwe vestiging in Maastricht.  Naast een groothandel met 40.000 m2 oppervlakte, waar je alles kunt vinden op het gebied van eten, drinken en (horeca) inrichting, zal deze vestiging gaan fungeren als hét culinaire hart van Zuid-Nederland.  Zo verwelkomt deze vestiging professionele en hobbymatige foodprofessionals uit de wijde omgeving die culinair en gastvrij zullen worden geïnspireerd.

Voor deze nieuwe vestiging zoekt Nikkel at Work een ervaren vestigingsmanager.

Inleiding

Als vestigingsmanager draag jij als MT lid dè operationele verantwoordelijkheid voor deze fantastische nieuwe vestiging.  Jij bent een operationele hands-on people manager die elke dag het beste haalt uit het team van medewerkers.  Samen met dit team zorg jij ervoor dat het proces in de winkel vlekkeloos verloopt.  Je zorgt ervoor dat de winkel er strak uitziet, dat er sfeer hangt, dat kennis van zaken beschikbaar is en dat het team gastvrijheid uitademt.  Dit alles om de klant natuurlijk de allerbeste klantbeleving te geven.

Wat ga je doen als Vestigingsmanager?

Je bent primair verantwoordelijk voor de reguliere en dagelijkse aansturing van alle operationele afdelingen waaronder wijn/gedestilleerd, food, non-food, diepvries, vers, delicatessen, patisserie, kassa, receptie en het Grand Café.  Samen met 100 vakspecialisten vorm jij het operationele front van de vestiging.  Met jouw ondernemersgeest denk je vanuit de klant en weet je jouw team hier op een inspirerende en uitnodigende manier in mee te nemen. Samen creëren jullie een vestiging waar klanten graag komen en vooral weer terug komen.

Je zorgt dat gestelde resultaten behaald worden en dat de vestiging steeds blijft innoveren op het gebied van eten, drinken en gastvrijheid.  Door kort op de processen te zitten en deze zo efficiënt mogelijk uit te voeren maak jij ruimte om de service richting de klant steeds verder te verbeteren.  Samen met je afdelingsmanagers vertaal je doelstellingen naar dagelijkse handelingen en houd je de vinger aan de pols.  Men ziet jou veel op de werkvloer om je medewerkers te coachen, aan te sturen en ze te helpen zichzelf optimaal te ontwikkelen.

Binnen de nieuwe vestiging opereert een jong, energiek en ondernemend management team dat bestaat uit een directeur, een commercieel manager, een HR businesspartner, een logistiek manager en een ZB manager.

Profiel van de ideale vestigingsmanager

  • Je bent doel- en resultaatgericht, ondernemend en je zet altijd die extra stap voor de klant;
  • Je bent een organisatorisch natuurtalent en zet je medewerkers altijd op de eerste plaats;
  • Jij enthousiasmeert jouw mensen, geeft ze autonomie, zorgt ervoor dat ze zich kunnen ontwikkelen, biedt hun een fijne werkplek en staat letterlijk tussen hen in;
  • Tegelijkertijd houd jij een vlijmscherp overzicht over de processen. Worden deze nog gevolgd zoals bedoeld? Kunnen zaken nog efficiënter en effectiever? Ligt de bedrijfsvoering op koers en welke uitdagingen komen eraan?

Verder:

  • Beschik je over een afgeronde HBO-opleiding;
  • Heb je een aantal jaren leidinggevende ervaring (min. 30 FTE);
  • Geef je op een resultaat-, ontwikkelingsgerichte- en enthousiasmerende manier leiding aan je team;
  • Ben je procesmatig sterk en overzie je snel de (winkel) processen;
  • Ben je cijfermatig sterk: je kunt cijfers lezen en vertalen in concrete doelen en acties;
  • Heb je een visie op korte en lange termijn en stel je deze op vanuit een gedegen analyse;
  • Ben je full-time beschikbaar;
  • En heb je natuurlijk een enorme passie voor eten, drinken en gastvrijheid.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een uitdagende en verantwoordelijke baan waarmee jij het verschil gaat maken;
  • Een mooi salaris, passend bij je niveau, ervaring en de functie;
  • Als aanvulling daarop een bonusuitkering bij het behalen van je doelen;
  • Een auto van de zaak met de mogelijkheid om deze ook privé te rijden;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Diverse secundaire arbeidsvoorwaarden en een goede pensioenregeling.

Over onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een familiebedrijf dat bijna 50 jaar geleden is opgericht. Sinds die tijd is er veel veranderd, maar dit geldt niet voor de missie van het bedrijf: Elke dag, alles voor de klant. Maar dan ook echt alles voor de klant. Met 20 vestigingen in Nederland en België, eigen distributiecentra, partners, leveranciers en eigen vakspecialisten met passie voor food en service slaagt men goed in deze missie en is men vooral trots op de medewerkers die zich elke dag inzetten om de verwachtingen van de klanten te overtreffen.

Zie je jezelf als de ideale kandidaat en krijg je trek in deze vacature?  Dan komen we graag snel met jou in contact door te solliciteren middels onderstaand formulier.  Wil je eerst meer informatie over deze uitdagende functie, neem dan contact op met Nikkel at Work, via Sam Abbing (06 3036 8851).

Interesse?

Vul je gegevens in onderaan de vacature.

Voor vragen of meer informatie kan je contact opnemen met Sam Abbing (06-3036 8851).